تمرینات قدرتی اصطلاحی است که تعابیر فراوانی دارد اما به زبان بسیار ساده می‌ توان گفت تمریناتی که در باشگاه های پرورش اندام و وزنه برداری قدرتی انجام می‌ دهید به تمرینات قدرتی تعبیر می‌ شوند.

و در آدمی در حالت عادی بسته به ژنتیکی که دارد چربی زائد در کم یا زیاد را در خود دارد پیش بیشتر گفته می‌ شود که تمرینات هوازی و رژیم های روزانه غذایی و یا استفاده از چربی سوز های مجاز و یا حتی زبانم لال استفاده از  چربی سوز های غیر مجاز تنها راه های هستند که به کمک آن ها می‌ توان چربی‌های زاید را از بدن زدود.

اما امروزه بر اساس یافته‌ های جدیدی که مکررا از راه می‌ رسند گفته می‌ شود که تمرینات قدرتی که روزگاری تصور می رفت که کمترین تاثیری در تشدید فرایند چربی سوزی نداشته باشند نیز در زدودن چربی از بدن مفید واقع می شوند.

این ادعا همانگونه که ذکر شد بر پایه یافته های جدید دانشمندانی که در عرصه تحقیق و بررسی فعالیت می‌ کنند بیان شده و بر خلاف آنچه که در پرورش اندام ایران رایج است و افراد در این سیستم از روی معده حرف زده و چشم و گوش را بسته و همینطور توصیه و تجویز از خود را صادر کرده و دست آخر نیز فرد را به سینه کش قبرستان و یا دست کم به ناکجا آباد عارضه و بیماری و مصدومیت و غیره هدایت می‌ کنند به سال‌ ها تحقیق دانشمندان واقعی تکیه زده است.

. . .

برای مطالعه این مقاله باید عضو مربیان هوشمند باشید.

عضویت مربیان هوشمند

دسترسی به تمام مقالات ویژه

آپدیت هفتگی

عضویت 1 ساله

249,000 تومان

عضویت باشگاهداران هوشمند

دسترسی به تمام مقالات ویژه

آپدیت هفتگی

عضویت 1 ساله

249,000 تومان

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .