ژان پی یر فوکس یک موجود عجیب الخلقه اهل سوئیس است. به جرأت می توان گفت هیچ کس از لحاظ حجم عضلانی نمی تواند با او رقابت کند. گواه این گفته فیلم مسترالمپیایی سال ۱۹۹۷ می باشد، کافی است اگر این فیلم را دارید یکبار دیگر نگاهش کنید، مطمئن باشید. پس از اینکه با دقت او را در کنار دیگر شرکت کنندگان می بینید، متوجه سایزهای وحشتناک بدن او می شوید. او در سال ۲۰۰۲ به علت تمرین با وزنه ۳۰۶ کیلویی در حرکت اسکوات پا از ناحیه زانو دچار آسیب شدیدی شد که البته اکنون مجددا به مسابقات بازگشته است. در این مقاله ژان پی یر فوکس به شما خواهد گفت که چگونه عضلات عریض خود را که به عرض یک ماشین نزدیک است را ساخته و پرورش داده.

در سمینارها پاسخگویی به سوالات دقیق تمرینی کاری پر زحمت به حساب می آید. من گمان می کنم اگر کسی که سئوال را می پرسد کمی باهوش و مستعد باشد، خودش به مسائل پی خواهد برد.

اما زمانی که در پاسخ شخصی به طور واضح تمرین خود را شرح می دهم، گفته قبلی خودم را آشکارا انکار می کنم. آن چیزی که باید به تحریک تمرینات پاسخ دهد، بدن شماست. تنها چیزی که من می توانم به شما بگویم این است که با بدن خودم چه کرده ام و آن را چگونه تحت تمرین قرار داده ام.

. . .

برای مطالعه این مقاله باید عضو مربیان هوشمند باشید.

عضویت مربیان هوشمند

دسترسی به تمام مقالات ویژه

آپدیت هفتگی

عضویت 1 ساله

249,000 تومان

عضویت باشگاهداران هوشمند

دسترسی به تمام مقالات ویژه

آپدیت هفتگی

عضویت 1 ساله

249,000 تومان

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .