قهرمان کلاسیک

خیلی از علاقمندان به رشته پرطرفدار بدنسازی همواره دوست داشتند بدانند من در حرکت پرس سینه چه وزنه هایی را جابجا می کردم. خیلی چیزها را نمی توان تغییر داد مثل عادتی که افراد در باشگاه برای شروع تمرین با حرکت پرس سینه دارند.

به عنوان یک مبتندی وقتی بدنسازی را آغاز کردم، ساختن عضلات سینه ای بزرگ و همچنین بازوهایی قطور بیشترین و دلچسب ترین اهداف من از بدنسازی بود. من موفق بودم چرا که با تمرین سخت توانستم در همان سن کم عضلات سینه و بازوی خوبی بسازم.

اما آن موفقیت برایم موجبات مشکل متفاوتی را فراهم آورد: دیگر عضلات بدنم با سینه و بازوها هماهنگ نبودند و من ناچار شدم که آنها را با تلاشی دو چندان تمرین دهم تا آن عضلات را به حد نرمال برسانم. گرچه در دوران ما تعداد افرادی که مثل بدنسازان امروزی تمرینات با وزنه را به جهت ساختن عضلات خود انجام می دادند خیلی کمتر بود، و در عوض در دوران ما بیشتر تمرین برای افزایش قدرت صورت می گرفت و به همین خاطر هم بود که در ابتدا خودم هم پاورلیفتینگ کار می کردم. به شدت اعتقاد دارم که برای ساختن سینه هایی بزرگ باید فوق العاده قوی باشید. به ندرت می توانید بدنساز خوبی را پیدا کنید که نتواند با وزنه های خیلی سنگین تمرین کند.

. . .

برای مطالعه این مقاله باید عضو مربیان هوشمند باشید.

عضویت مربیان هوشمند

دسترسی به تمام مقالات ویژه

آپدیت هفتگی

عضویت 1 ساله

249,000 تومان

عضویت باشگاهداران هوشمند

دسترسی به تمام مقالات ویژه

آپدیت هفتگی

عضویت 1 ساله

249,000 تومان

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .