سلول های چربی مثل وان حمام کار می کنند. چربی از شیر آب وارد می شود و از سوراخ وان خارج می شود. این گفته ای بود از دکتر مایکل پاریزا که مدعی است راز آرام کردن جریان شیر آب را پیدا کرده است. در جوامع علمی یک بلوک چربی جدید پیدا شده است. بین پزشکان زمزمه هایی درباره مکمل CLA یا همان Conjugated Linoleic Acid به وجود آمده که بدن در حفظ بدنی کم چربی و کاهش دادن چربی های اضافی شناخته شده است. به نظر می رسد محققان CLA را به چشم یک جایگزین ارزشمند برای داروهای چربی سوز نگاه می کنند.

CLA مخلوطی است از ایزومرهای مختلف که به طور اولیه در لبنیات و فرآورده های گوشتی یافت می شوند. در سطح مولکولی CLA شباهت به نوعی چربی دارد به نام لینولئیک اسید. هر دوی این چربی ها دارای ۱۸ اتم کربن هستند و دو باند دوتایی هستند که این شاخه اتم ها را در جای خود نگه نمی دارد، اما تأثیر آنها روی فیزیولوژی بدن انسان نمی تواند خیلی متفاوت از هم باشد. لینولئیک اسید نشان داده که رشد تومور را افزایش می دهد در حالی که CLA از رشد آن جلوگیری به عمل می آورد.

سلول های چربی مثل وان حمام کار می کنند. چربی از شیر آب وارد می شود و از سوراخ وان خارج می شود. این گفته ای بود از دکتر مایکل پاریزا که مدعی است راز آرام کردن جریان شیر آب را پیدا کرده است. در جوامع علمی یک بلوک چربی جدید پیدا شده است. بین پزشکان زمزمه هایی درباره مکمل CLA یا همان Conjugated Linoleic Acid به وجود آمده که بدن در حفظ بدنی کم چربی و کاهش دادن چربی های اضافی شناخته شده است. به نظر می رسد محققان CLA . . .

برای مطالعه این مقاله باید عضو مربیان هوشمند باشید.

عضویت مربیان هوشمند

دسترسی به تمام مقالات ویژه

آپدیت هفتگی

عضویت 1 ساله

249,000 تومان

عضویت باشگاهداران هوشمند

دسترسی به تمام مقالات ویژه

آپدیت هفتگی

عضویت 1 ساله

249,000 تومان

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .